dilluns, 24 de juliol del 2017

L’ANTÍDOT

Vaig a Pals a prendre cafè, comprar el diari i fullejar l’altre, el que tu i jo sabem, sempre disponible al taulell del bar en l’altra llengua que també sabem.  És l’excusa de prendre’m alhora la dosi  diària d’antídot que m’ajuda a combatre la infecció de derrotisme que escampa el diari que tu i jo sabem.
Diuen que paga tan bé les firmes prescriptores, però a mi em sembla que no pot pagar-ho a preu just. A mi em sembla que el que compra i el que els firmants posen en venda no té preu: és el pensament. No compra estil ni signatures ni  opinions, coses molt versátils. El que compra i el que posen en venda és el pensament. Qui en dóna més!
Trobo que la ingesta de verí unionista en petites dosis diàries genera en el meu organisme més resistència al verí del derrotisme, més autoestima per l’opció del pensament.