divendres, 11 de gener del 2008

EL BLOC I LA GRUA







Un any de bloc
Fa un any que els biciclistes de pega em van regalar un bloc que deia que una vegada els biciclistes de pega em van regalar un bloc que deia que em regalaven un bloc perquè no em quedés enmig del fang. Al principi em pensava que em regalaven una joguina per distreure’m. Després em vaig adonar que era una juguesca per veure com s’ho fa un intel·lectualet com jo, quan arriba a setanta anys. Com que m’estimen, no volen veure’m parat a la cuneta, mentre el món que m’ha tocat de viure va fent la seva via.
Gràcies, ciclistes. Heu convertit la pega en sort. No sé si el bloc traspua moviment, però el fet és que m’empeny perquè no m’arrambi a la zona de seguretat a esperar que vingui la grua a buscar-me. Vindrà igualment, encara que no l’esperi. Mentrestant circulo enmig del trànsit de l’època.
L'època serà la meva època, mentre hi circuli. I si embusso, arrambeu-me o us aguanteu.