diumenge, 13 de gener del 2008

BALANÇ: HAVER








L'illa d'Atlàntida

Primer any de bloquer
Sota la pressió del pensament que el que estic fent amb el meu bloc és resistir a despenjar-me del món i de l’època que m’han tocat de viure, el primer aniversari de bloquer em porta a fer balanç del primer any. A l’haver hi poso el llibre de paper Puntes i Punters. Existeix gràcies al bloc. El bloc em va lligar al compromís d’escriure la «punta» setmanal per al butlletí electrònic de la UVic i al compromís de respondre un per un als «punters» en agraïment a la seva contribució a la Miscel·lània. La majoria dels amics que aquests dies reben el llibre no deixen, però, de dir-me que ara sí, que llegir en paper és una altra cosa. Crec que l’edició diamant que n’han fet la Carlota i en Ton Granero per a EUMO augmenta la superioritat del paper en les preferències dels meus amics, molts dels quals són renitents a la pressió dels blocs i de les pàgines electròniques.